2012. június 6., szerda

Villanykörte

Hogy cserélik ki a kutyák a villanykörtét?


Szibériai Husky 
A nap hétágra süt, fiatal még az idő. Az egész élet elöttünk van és te képes vagy benn a lakásban aggódni a nyavalyás kiégett villanykörte miatt? 

Border Collie
Egy pillanat! Csak átkódolom a ház elektromos hálózatát!

Német juhász
Majd én vigyázok a villanykörtére, amíg te eldöntöd mi legyen. Vissza! Hátrébb! Tűnés innen!

Tacskó
Nem érem el azt a francos villanykörtét!

Toy uszkár
Majd belesúgom a Border Collie fülébe és ő majd kicseréli. És mire újra-vezetékeli az egész házat, a körömlakkom is megszárad.

Rottweiler
Gyerünk! Menjünk! Majd én kicserélem!

Shi-tzu
Ugyan drágám! Ne aggódj, majd megcsinálják a szerelők.

Labrador
Én, én! Hadd cseréljem ki én! Kicserélhetem? Ugye kicserélhetem? Kérlek, hadd csináljam én!

Golden retriever
Hadd csinálja a Border Collie. És amíg kicseréli az égőt, esetleg meg is etethetnél engem.

Jack Russel terrier vagy Drótszőrű Fox terrier
Elérem! Tudom, hogy elérem. Még húsz ugrás és elérem! Enyém lesz, enyém, enyém!

Cocker Spániel
Miért kell kicserélni? Sötétben is a szőnyegre tudok pisilni.

Mastiff
Minek? Mi nem félünk a sötétben.

Bloodhound
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Angol agár
De hát nem is mozog! Akkor meg kit érdekel???

Kelpie
Először is tereljük a villanykörtéket egy kis csoportba.

Pointer
Látom; ott van, pontosan ott!

1 megjegyzés: