2012. június 7., csütörtök

Őrültség és rajongás

Ha az unalom, a fanatikusság és az őrültség összejön, abból készülnek a legváratlanabb és legegyedibb dolgok:

Igen, ezek rasztatincsek... de nem akármiből!
Mert hogy Arcusból vannak! >___<"
Kifésültem, elkezdtem sodorni, hogy csinálok belőle labdát... nem jössz össze. Elővettem a horgolótűt, hátha azzal... de úgy sem. Fogtam, szétszedtem, elkezdtem sodorni, aztán leesett, hogy ebből lehet póttincset csinálni! *-* Hát nekiálltam, és órákig sodortam. Mostantól Arci folyton velem lesz! ♥
Holnap veszek kicsi horgolótűt (amúgy is kell, mert önállónak kéne lennem a sajátom horgolásában, nem másokra várni), aztán felrakom valahogy... Majdnem 40 centi. Még valahogy meg kell erősítenem, mert néhány helyen laza. Vagy lekenem waxxal, vagy még sodrom... de már fáj a kezem :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése