2011. augusztus 3., szerda

Agility 4.0

Negyedik edzésünk is megvolt :D
Elég sokan voltunk, kicsit féltem, hogy Arcus nem fog rám figyelni. Az elején így is volt, miután átment a kúszón, elrohant a játékkal a többieket terelni. Oké, vissza lehetett hívni miután kb. lekiabáltam a fejét.
Kúszóztunk, csináltunk olyat is, hogy a kúszó szája mellett állok, Arci mellettem és úgy kellett beküldenem. Először elrohant, másodszor beletalált és végigrongyolt, persze akkor én felejtettem el futni... :/ Második körben Hop-kúszik, meg kúszik-hop. Tomi azt mondta, hogy jó a technikája, mert már midin is kinyújtja a hátsó lábait :D Na meg meg is lett dicsérve az állatka, hogy pörgős, jól motiválható és folytassuk!
Elkövettem azt a bakit, hogy Balázsra bíztam magam és nem szóltam a naptárban, hogy megyünk, így kevés idő jutott ránk, de mindegy is, én élveztem, Arcus is, le is fáradt. Következőre nem tudom, hogy mikor megyünk, de szeretnék most már rendszeresen járni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése