2011. augusztus 12., péntek

Rosszcsont

Ilyen "rossz" kiskutyát szeretnék:

Valahogy jobban vonz ez a fajta energia. Arcussal is meg kellett küzdenem,d e én élvezem minden percét a "harcnak". A végeredmény pedig csodálatos :D Kell, hogy a kutya maga tudjon lelkesedni, pörögni és ne kelljen folyton pörgetni nekem. Nálunk úgy működik, mindketten pörgünk, ő jobban és így én is belelkesülök és készen is vagyunk az igazi munkára. Egyszerűen nem hagy nem élni :D
Másik: Ma is gyakoroltunk, már magától, futva csinálja a nagy kört, a kardozás mindkét irányba megy és a bummot sem felejtette el :D A lábait tegnap megnyírtam, most megint szép kerek a tappancsformája. Ma még megfürdetem, holnap korán meg indulunk az országjárásra.
Elvileg lesznek képek, gyakorlatilag meg ki tudja :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése