2011. augusztus 17., szerda

Übercukor

Arcus tegnap este sikeresen elérte a cukiságfaktor maximumát. (Bár van egy érzésem, hogy még ezt is túl fogja tornázni párszor) Messziről lefektettem, majd lebummoztam, mire eldőlt, rám nézett és elkezdte szégyellni magát halottkutya póz közben, mire én kinevettem, ő meg nézett rám nagy szemekkel az oldalán feküdve. És újrakezdte a szégyellést >.<
Ezt apának is meg kellett mutatnom, hát ő is velem együtt olvadt Arcin. Ő meg nem értette, hogy miért nevetünk és csak nézett ránk bugyután.
Néha tényleg egy felsőbbrendű élőlénynek néz ki, aki a Holdról jött. Vagy bárhonnan. Vénusz. Mindegy is, hogy honnan, csak mondom.
Szóval. Megint mesélek. :D Valamelyik nap, igen, vasárnap. Munka után gyorsan kimentem Arcival sétálni. Már sötét volt meg minden, épp jöttünk be, apa az ajtó előtt áll. Odamentünk, Arci leült az első teraszra és a lépcsőre mellé, apa meg mellettem állt. Elkezdtünk Arcinak hülye hangokat kiadni, gügyögni, meg apa puszit is kért tőle, Arci meg csak mormogott. Olyan kis aranyos, majdnem sípolós, de még is mélyebb hang. Szóval cuki :D Épp itt mondtam el apának, hogy mi van, ha Arcus valami intelligens űrlény kutya testben, aki most igen nagyon hülyének néz minket és kb. most küldi a jelentést a fentieknek, hogy nyugodtan pusztítsák el a Földet, mert itt csak őrültek laknak. >_____< Igen, visszajött a fantáziám, meg az ihlet is. (El is kezdtem írni, de ez nem ide tartozik)
Erre fél percre rá Arcus elkezdett jobbra-balra nézelődni, úgy, hogy kihúzta magát, felállította a füleit meg minden. Szóval nagyon figyelt. De nem volt ott semmi. Mi meg folyton követtük, hogy hova néz.
- Apa, sajnálom, de épp most vett hülyére minket a kutya.
Áááá, nem is tudom, hogy mi lenne velem Arcus nélkül.

Tegnap este gyakoroltunk, NAGYON ügyes. Nagy betűvel, mert tényleg! :D Egy helyben állok, hátráltatom, leültetem, fektetem, fordultatom, fektetem, fordultatom, behívom láb közé wavvel... ááá, nagyon tud! Tegnap szerintem hülyének néztek a röpipályáról hazamenő emberek, hogy mit sipítozok Barbie-baba hangon a kutyának, hogy "Ügyes vagy, okos, profi, iiiigen, büszke vagyok rád, szuuuuper vagy, Arciiiii, naaaagyon okoooooos, igeeen, anyaaa kicsiii okoooos kutyáááájaaa!" Ilyenkor be kell zárni a fülünket és csak azt kell nézni, hogy a kutya mit csinál. Agyondicsérem szegény kutyát, de erre pörög, ha ilyen idióta hangon beszélek vele. Mint valami sípolós gumicsirke... -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése