2011. augusztus 7., vasárnap

Homeagility és bálák

Tegnap délután rám jött az agilityzhetnék, hát fogtam maga és kicuccoltam a mellettünk lévő jó két pályának elegendő füves placcra. A kicuccolás annyiból állt, hogy kiengedtem a kerítésen az akadályt meg a kúszót... Nem akartam körbecipelni. :D Csináltunk egy kúszik-hopot, 2 hop-kúszikot, aztán eltoltam kicsit balra a kúszót, hogy rá kelljen irányítanom. Így is mindkét variációból egyet-egyet futottunk, majd megpróbáltam ívből a kúszóra küldeni Arcit. Elsőre ment, után még egyszer kértem tőle, majd befejezésként egy ugrás, aztán játszottam vele egy jót a magas fűben.
Büszke vagyok rá *_*

Ma meg kora reggel keltem, mert nem tudtam aludni, így sikerült végre viszonylag jó időben kimenni. Nem volt meleg, a nap se sütött még annyira, szóval túráztunk egy nagyot a sáros szántókon, meg kisbálákat kerültettem vele. A fényképező gépet persze akkor otthon hagytam...
Kilenc körül újra kimentünk, immár kamerával felszerelve, ki is néztem, hogy hova fogom felültetni, amikor észre vettem, hogy elkezdték felpakolni a nagy körbálákat lovaskocsira. :/ Hát akkor menjünk arrább... onnan meg persze jött a traktor. Grr, nem lehet igaz. Aztán a lovaskocsi elment, a traktor felváltotta, mi meg elmentünk a föld másik végére. De az istenért sem akart rám figyelni, mindig el kellett fordulnia... bárhova mentem, elfordult, mert ott érdekesebb dolgok vannak. Kajával aztán sikerült viszonylag magamra vonni a figyelmét. Már amennyire lehet 10 méterről... Először úgy megijedt a bála tetején, amikor felraktam, úgy kapaszkodott a karmaival, mint egy kiscica. (Nem hiába hívom Cicának) Jól kinevettem, aztán végül már élvezte is a helyzetet, hogy onnan messzebbre lát el. A lefelé már nehezebb volt... vagyis könnyebb. Mindegy. Csak szóltam neki, hogy "Gyere le", mire leugrott, aztán elbukfencezett az oldalán. No para, nincs baj, kiröhögtem újra (szemét vagyok...), átdörgöltem a nyakát meg a lábait, aztán kaja szájba töm.
És megint belefeküdt a sáros pocsolyába... kellett nekem rávennem először, hogy belefeküdjön. Most folyamatosan azt csinálja... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése