2011. augusztus 30., kedd

Csakúgyegyben

Tegnap reggel óta van útitársunk a kiállításra, méghozzá az egyik agilitys a győriek közül. Az egyik kutyáját nevezte is, elvileg csak őt hozta volna, de mivel megyek én is, így hozzá Mayát, a goldit is :D Aztán tegnap elmentünk egy sétára is velük, meg a PS falkával. 7 kutya 4 emberre. Arcus szaladt-szaladt, terelte a többieket, aztán megállt legelni és nem mozdult, csak ha már jó 20-25 méterre voltunk O_O Az ilyet nagyon nem szeretem. Próbáltam magamhoz hívni, csak azért sem jött, még a sajtra sem! Lehet, hogy megint kell neki egy hét behívós tréning... a múltkori után talán 3-4 hétig tökéletes volt, amikor terelésre mentek, akkor is visszament Dórinak meg a Balázsnak is, de most semmi... Az ilyen tréning nálunk abból áll, hogy nem kap kaját, csak akkor, ha visszajön első hívásra. Semmi etetés... aztán ha éhes lesz, muszáj visszajönnie, mert különben nem kap semmit.
Szóval, a séta. Elmentünk egy kis tisztásra a töltés melletti erdőbe, ott letáborozunk, aztán elkezdtünk frizbizni. A végére a kutyák kidőltek és csak mi négyen dobáltunk egymásnak. Még mindig béna vagyok. Nem tudok hosszút és mindig kanyarodik, pedig már odafigyelek a test és kartartásomra is... :/
Aztán leültünk a mérleghintára, épp azzal szórakozunk, hogy állva megtaláljuk az egyensúlyt, amikor Arcus és Maya összeverekedett... Először csak néztem és néztem, el sem akartam hinni, hogy Arcus verekszik. Aztán 3 másodperc után leesett, hogy de, az az én kutyám... Leugrottam a mérleghinta végéről (nem akarom tudni, hogy Balázs hogyan esett le a másik oldaláról xD), addigra meg már Tamara szétszedte a kutyákat. Ahogy mentem Arci felé, egyből lapult, a füleit hátracsapta, a farkát behúzta és kúszott felém, aztán előttem eldőlt oldalra. Mindkét kutyát félretettük, én Arcust az épülethez kötöttem ki, Mayát meg tőle jó 10 méterre a fa alá fektették le. Nagyon úgy áll a helyzet, hogy egy labdán vesztek össze... :S Gondolom Mayánál volt, Arcus el akarta venni... Vagy épp Arcinál volt és May akarta elvenni... Mert mint tudjuk, néha Arci bevédi a dolgait. Múltkor Jokert támadta le azért, mert megszagolta a pisijét. Na meg amikor a csontokat védte be... én ha odamegyek, egyből elhajol onnan és semmi nélkül el tudom venni tőle, de Jokert lemorogta. Ezen is akarok javítani... de itt jön megint az, hogy a környéken nem sok kutyás van, aki ki is jár a kutyájával a kertből. Van egy, amelyik kutyája folyto megtámadja Arcust, meg még egy, akik ritkán jönnek, játszanak egy darabot a kutyák és ennyi. Most van egy 4 hónapos labrados kankutyus, épp tegnap beszélgettem a gazdáikkal. Nem féltették a kicsit, hagyták, hogy Arcus nevelje. Azt hiszem, hogy ők még jól jöhetnek :D
A szétválasztás után újra összeengedtük őket egy picit, úgy 15 perc elteltével, aztán ennyi volt a séta. Megbeszéltük, hogy vasárnap hol és mikor találkozunk, mikor jövünk vissza. Na, az út után meg még agility edzésre is elmegyünk :D Mozgalmas hétvégénk lesz! Ééééés, lesz nálam fényképezőgép, szóval a kiállításon is fotózok, meg edzésen is, ha esetleg lesz valaki, akkor majd megkérem, hogy vegyenek fel minket. :D

És tegnapról képek, mert pont a bejegyzés megírása után kaptam meg a linket... :D
A Jokerterrier helyből akkorát pattan, mint én vagyok O_O
Arcus, a fekete bárány... :D
Itt volt az, hogy áthúztam a kezem alatta. De még mindig énmagasat ugrik a kutya . A borderek meg néznek :D
( A képeket Tamara csinálta!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése