2011. augusztus 22., hétfő

Edzés nemtudomhánypontnulla

Történt az úgy, hogy pénteken eldöntöttem, hogy vasárnap megyünk edzésre. Valahogy.
Végül is eljutottunk. :D

Buszoztunk egy nagyot, aztán mivel maradt időnk, elsétáltunk az állatkert mögé... és nem a kedvenc biztonsági őröm volt, akivel szoktam beszélgetni nyitás előtt :S Szóval sétáltunk, aztán kimentünk a sulihoz egy fél órával korábban. Arci már akkor bepörgött, amikor meglátta a kerítést, szóval kicsikutyát lenyugtattam. Jó is volt, hogy korábban mentünk, így legalább nem volt bolond. Szépen láb mellett ült végig, jutalomként mentünk egy kört a suli előtt. Aztán kezdtek szállingózni a többiek is, mindenkinek örült, boldog volt, csóvált ezerrel ülés közben. Aztán bejutottunk, direkt utoljára mentünk be, hogy Arcit ezzel is lehervasszam egy kicsit, de végül is szépen, utánam jött be, nem hisztizett. Elengedtük játszani őket, tök jól érezték magukat miközben pakoltunk ki. ( én nem pakoltam, kutyát neveltem közben :P)
Aztán jöttek a kezdők, akik már pályát mennek, mi végignéztük őket. Arci szépen feküdt, meg se nyikkant a többi futó kutyára, mint szokása volt. Tök örültem :D Csak idő kellett neki, hogy megszokja a helyzetet, na meg egy főnök! :P Aztán jöttünk mi, hát így hirtelen a mély vízbe dobva, négyes kombináció O_O. Eddig max hármasat mentünk, azt is ritkán... na de mindegy, megcsináljuk!
Eleje két ugró volt, hát az első próbálkozásnál szépen megcsúsztam, de nem estem el, Arci meg csak nézett, de csinálta a feladatot. :) Aztán volt egy kúszó ívben, utána meg egy ugró, ezt is megcsináltuk külön és kaptam egy visszajelzést, hogy túl kitolom a kutyát a kúszónál, azért nem megy bele, inkább messzebbről küldjem. És sikerült! Kihagytam egy lépést, és úgy küldtem, bele is ment pontosan. Megcsináltuk összerakva is, aztán pihi. Arci kidöglött.
Újra kezdők jöttek, aztán megint mi. Előtte elvittem pisilni is, nehogy abból legyen gond... Megcsináltuk vagy kétszer a négy akadályt, erre elszaladt... és lepisilte az egyik akadályt... :/ Ilyen nincs, előtte max 6 perccel pisilt, de neki akkor is megjött az az óriási vizelési ingere, hogy még a játékot is otthagyva rohant el... De legalább rendes a kutyám és nem a közelemben végzi el a dolgát xD Tominak meg kell egy olyan sípolós csont, mint a miénk :D Csak este meg rájöttem, hogy rossz boltot mondtam neki, szóval majd kövi edzésre viszek neki egyet szerintem. Arci rácsimpaszkodik, rágja, tépi, de még semmi baja, pedig a tank gyorsan szokott végezni a gumidolgokkal.
Éééééééééééés, következő edzésen már zónázunk! *______________________* Nem kicsit ülhetett ki a vigyor az arcomra, amikor mondta, hogy következő alkalommal már zónázni fogunk, mert jól megy neki minden. Szóval elkezdtük itthon az alapokat hozzá, amit mondott, harmadik klikk után le is esett neki, hogy mit kell csinálni. Asszem nem lesz nehéz, főleg, hogy már előtte csináltunk két láb fenn,két láb lenn beállást, aminek nem tudom mi a rövidebb megnevezése, de mindegy is. A lényeg, hogy majd ő tudni fogja :D
Megnéztük még Witch és Mav pályáját is, hát Witchnél Arci elkezdett feléledni, pedig épp előtte aludt el... Újra nyüszített, toporgott, sípolt, minden baja volt... tudja ám ő is, hogy ki a szuper kutya, kinek kell szurkolni :D Mavnél csak akkor hisztizett, amikor szlalomozott, de ott nagyon.
Aztán elsétáltunk... Pont jött egy busz, felszálltunk rá, közben hátulról két gyerek nagyban mondogatott nekem mindenféléket... ez a fajta "udvarlási" stílus kb. a kőkorban volt elfogadható. De hagyjuk is. Leszálltunk jóval az úti célunk előtt, aztán besétáltunk a városba, még volt úgy is jó másfél óránk az én számításom szerint. Épp mentünk be egy belvárosi parkba, amikor mintha egy ismerőst láttam volna meg... És igen! Roxi és Álmoskutya, a szőke herceg :D ♥ Megyek oda, Álmos észrevett minket, Roxi párja oda is hozta hozzánk, hát nagy volt az öröm. Éppen egy boxer kölyköt jöttek oktatni, kicsit maradtunk Arcival, hogy nevelő célzattal adja megint a dominanciáját. Egyre több kutyát nevel az állatkám :D Egyszer volt kicsit durvább, akkor ki is vontam a játékból pár percre, utána meg csak nagyon visszafogottan ment oda. Minden esetre én nagyon örültem, hogy így tök véletlenül összefutottunk és játszottak egyet a kutyák.
Aztán mentünk a buszmegállóba... hát nem fél órával előbb jár vasárnaponként a busz?! De pont odaértünk, és persze, hogy a busz késett! Már ott, a megállóban elkezdték Arcit stírölni a nénik, aztán kérdezgettek róla meg minden, tökre tetszett nekik. Arcus meg hozta a formáját, láb mellett ült, szomorúan nézegetett rám a szájkorában meg minden tök cuki dolgot bevetett. Aztán a buszsofőr is elkezdte abajgatni. Ott ült mellette Arci nézett ki az ablakon, aztán a bácsinál is Arci volt a téma. Ő is berni pásztornak nézte... de hogy hogyan? :O Sok sikert kívánt nekünk a további versenyekre, és mondta, hogy remélni még többször összefutunk a buszon. :D Tök rendes volt, múltkor meg ő szólt rám, hogy a kutyát ne ültessem az ülésre (nem is szoktam...). Asszem többször fogok ezzel a busszal hazamenni :D
Összegezve Arcus egy jól nevelt kis dög volt tegnap. És hiperszuperügyesokos. Igazából rosszat nem tudok rá mondani, csak azt a pisilős dolgát... de ezt szinte mindig eljátssza, mindenhol... Fáradtan, de büszkén értünk haza, egyből megkapta a kajáját, aztán bevonult a házba aludni. Előtte még szuszogott egyet, meg cuppogott. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése