2011. augusztus 13., szombat

Gárdony-Sokorópátka

Na szóval. Úgy volt, hogy Gárdonyba és Balatonfüredre megyünk, ebből csak az első jött össze. Már tegnap este megbeszéltük, hogy az Öbülúszás kimarad, mert sok lenne. Így csak a Velencei-tó átúszásra ment apa, mi (anya, én és Arcus) elkísértük.
Reggel 5-kor keltem, kivittem Arcust, hogy elvégezze a dolgát... hát a kicsi tartogatta, szóval tovább tartott, mint gondoltam, így csak 6 után tudtunk elindulni. Arcusé volt az egész csomagtartó és még a hátsó ülésekből is lefektettünk egyet, hogy ha akar, be tudjon feküdni mellém. Hátulról küldtük be, hát olyan gyönyörű ugrással ugrott be, hogy na! Odafelé eléggé idegeskedett. Mórnál megálltunk tankolni, ott kivettem pár percre, majd megálltunk bevásárolni reggelit is, ott is sétáltunk egyet. Aztán mentünk tovább, nagy nehezen el is értünk Gárdonyra, ahol kiszálltunk a strandon és mint kiderült, oda sem lehetett kutyát bevinni... :/ Szóval elkezdtünk sétálgatni, elmentünk a sarokra egy fűzfa alá, ahova aztán odajött egy nő és a lánya a két német juhászukkal. Először nem engedtem oda Arcit, aztán nagyon elkezdett odanézegetni, hát mondom megkérdezem, hátha megengedik. Olyan jót játszottak :D Az idősebbikkel elvolt először, aztán már le akarta dominálni, amit nem engedtem neki. A kicsi meg maga egy domina volt, ott azt mondták, hogy hagyjam, hogy Arcus nevelje. Nevelte is, de aztán mivel nem állítottam le, így egy idő után már nagyon durvult, akkor viszont leteremtettem, de a kicsi is odajött, hogy akkor ő is... és ez ment végig.
Aztán apa sikeresen megcsinálta a 3000 méteres úszást, cápák sem ették meg xD Egész nap ettem addig egy pici kakaóscsigát és pár korty vízet, ha ittam, így hoztak nekem egy hotdogot... amiből a virsit Arcussal eltrükköztem :D
Ja, miután a kutyások elmentek, jött két bicajos srác, akik pont mellém pakoltak le. Az egyik lefeküdt a fa alá, le is vette a pólóját és minket nézett végig Arcussal. Arci meg tette neki a fejét... kerítőkutya! >.<
Nya... folytatás... Jah. Úgy volt, hogy találkozunk a példaképeimmel is ott Gárdonyban. Sajnos nem jött össze, mert egyiküket kórházba kellett vinni. Itt is jobbulást, Lena!
Visszafelé megálltunk Székesfehérváron a mekiben. Arci elbújt a pad alá, aztán onnan nézegetett felfelé, hogy kér kaját :D A saláta műanyag volt, a bigmc nem ment, a kólát meg hazafelé ittam meg.
Aludtunk nagyot az autóban Győr felé, ketten Arcival. Itthon meg leültünk az ajtó elé és megettük ketten a szendvicset. Ki akarta kapni a számból! O_O Előtte meg ha már csak felé mentem, eldobta magát és mutogatta a hasát, hogy "te vagy a főnöök!"
Aztán fél órára hazajöttük, és úgy döntöttünk, hogy megyünk tovább Sokorópátkára, futóversenyre. Csak Arcit nem vittük, mert apa nem akarta... mert: falunap lesz, biztos sok kutyát hoznak... láttunk össz-vissz kettőt. -.- Végül is csak kicsit áztam el, fényképeztem a futó embereket meg a tájat, bablevest ettem, meg vedeltem az ásványvizet, ami a futóknak volt. Csak apa nem ivott, hát akkor majd én...Ja, 8 km 40:32 alatt... szép kis dombokon. Az úszás idejét nem tudom.

Összességben: Arci kulturált, bárhova be lehet ülni vele. Autóban az elején kicsit ideges, nyáladzik, remeg, liheg, de aztán lenyugszik. És még mindig imádom! :D
Képek talán holnap... már amit csináltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése