2011. augusztus 15., hétfő

Falkavezér?

Egyre inkább kezdem úgy érezni, hogy én vagyok a falkavezér. (kopkop) Szombaton, mikor Gárdonyban voltunk, két perce kikötve kellett hagynom a kerítésnél addig apa figyelt rá bentről, de Arci engem figyelt mindvégig, majd amikor mentem vissza, ahogy észrevett leült. Pár méter után lefeküdt és az oldalára fordult, közben a hasát mutogatta és úgy csóvált.
Iszonyat aranyos volt meg minden, de egyből eszembe jutott, hogy ez még jót is jelenthet.

Ma, reggel a sétára indulás előtt pörgött, örült, kicsit lenyugtattam, addig nem raktam rá a pórázt, amíg ülve vissza nem fogta magát. Az egész séta alatt láb mellett jött, talán kétszer kellett visszaigazítanom! Póráz lazán, két ujjal fogva. Meg is dicsértek minket a boltból kijövő emberek :D

Tetszik a helyzet. Akkora löketet és erőt tud adni egy ilyen kis dolog.
Forróság van, szóval nem gyakorlunk. Majd este. Szerintem nagyon ügyes lesz. Már most büszke vagyok rá :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése