2011. augusztus 28., vasárnap

Hátról + CAC

Arcussal gyakoroltunk este, épp háton ugrattam át, amikor gondolt egyet, feltalpalt az első kettővel, majd a hátsókkal a hátamra és elrugaszkodott jóóóóóóóó messzire, ezzel lekarmolva az amúgy is leégett lapockámat. Pici lelkét csak áldani tudtam...
Leültem, hintáztam a hátamon meg a popsimon, odaült mellém, mancsait a térdemre rakta és bűnbánóan nézett rám. Hát annyira cukor volt *__*

Vasárnap, azaz szeptember negyedikén meg MKSZ CAC kiállítás lesz Mosonmagyaróváron. Először is: útitársat keresünk vonatra, mert egyedül félek elmenni >.< Jóóó, ott már lesz ismeretségem, de akkor is. Nem szeretek egyedül vonatozni még hazafelé sem! Diákjegy oda-vissza 740 Ft, kutya ugyan így 460 Ft. Vonatot úgy néztem, hogy oda 7:48 vagy 8:48, vissza meg 13:44 vagy 14:44, mert fél 4-től meg agility edzés lenne... amire meg menni szeretnék. Ki tudja, hogy utána a suli miatt mikor jutok el...
Szóval lehet itt jelentkezni kommentben útitársnak :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése