2011. szeptember 8., csütörtök

Boldogság van

De csak egy dologban.
Nagyon úgy néz ki, hogy lesz munkám újra az állatkertben :D A makikat mostantól a gondozók csinálják, így a diákoknak marad a csoportvezetés és a rendezvényeken résztvevés. Az állatok világnapjára sajnos nem tudok menni, mert délelőtti buli lesz, én meg suliban vagyok akkor ugyebár, de halloweent szívesen elvállalnám. :) Amint kapok választ, megyek be lebeszélni a dolgokat. Szeretek ott dolgozni és a pénzt is szeretem, amit ezért kapok, mert abból tudunk agilityzni járni >.<'

Rosszabbik rész, hogy már most utálom a sulit egy dolog miatt. Nyáron folyton Arcussal volta, most viszont kora reggel nem vagyok olyan állapotban, hogy bármi érdemlegeset csináljuk, délután vagy későn érek haza, vagy fáradt vagyok, este meg már sötét van... Nagyon úgy érzem, hogy elhanyagolom...
Tegnap a tápját vittem ki jutalomfalatként etetési időben. Olyanokat ugrott a hátam fölött *__* Nagyon pörög ilyenkor a drága :D

Szombaton, pont a névnapomon meg elvileg megyünk egy karaktertesztre. Vicces lesz hallani az eredményt, mert úgy érzem, hogy lassan 2 év alatt nagyjából kiismertem a személyiségét. De meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése