2011. szeptember 1., csütörtök

Félperces

A nyár utolsó napja nekem kétségkívül jól telt... ezt vegyétek úgy, hogy nem itthon ültem a gép előtt :D
De ma újra kezdődött a hajnalban kelés :"( Azaz 4:20-ra van beállítva az első ébresztő, de csak 4:50-kor ébredek fel, amikor hajnali 2-kor meg forgolódtam és gondolkodtam rajta, hogy nekiállok tévézni alvás helyett... Mit mondjak? Furcsa 9-10 helyett újra 5-kor kivinni Arcust, amikor még sötét és hideg van. De legalább láttam hullócsillagot. Oké, kellett vagy 10 másodperc, mire felfogtam, hogy az tényleg az, így még kívánni sem tudtam! :S Arcus sem akart kijönni először a kennelből. Hazafelé meg találkoztunk Ördögcicával, csóvált neki egy sort, aztán hazarohantak mind a ketten. Ez a macska kb. kutyaként viselkedik: pofozza a másikat, kergeti, dobálja magát, ugrál a kutyára, követi az embert... :D
Ejj... na, megyek. Tök jó itt ülni, takaróba bebugyolálva, de van 40 percem a busz indulásáig. A délután meg Arcié, újra elkezdünk bicajjal gyúrni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése