2011. szeptember 10., szombat

Reggeli séta

Reggel kimentünk sétálni, előtte még gyakoroltunk. Nem sokkal előtte keltem fel, szóval én se voltam toppon, Arcus párszor a fejemre is ugrott, meg lecsapta a lábamat forgás közben, sőt még át is estem rajta szlalom közben :/
Direkt többet akartam vele kinn lenni, mert iszonyat mértékben náthás vagyok, hát akkor már gyógyítson a napocska :D Bementünk az erdőbe, Arcus pörgött, azt hittem, hogy kakilnia kell, mert akkor szokott húzni és jobbra-balra menni. Erre valami reccsent a fák között, már készültem, hogy megfordulunk és kirohanunk, mert tuti vaddisznó, de csak három őzikét zavartunk meg evés közben. Olyan szépek voltak, ahogy ugráltak a letörött faágak között, az egyik még meg is állt és visszafordult felénk. Gyönyörű *_*
Utána már tényleg hallottam valami számomra ismeretlen hangot, szóval kicsit gyorsabban mentünk végig az erdőn :D Kb. 600 méter hosszú, 150 méter széles erdőrész, ami a vége felé kiszélesedik. Egyből itt van mellettünk, építkezés alatt több őz is bejárt az udvarra legelni, néha még mindig látok mutáns óriás vadnyulakat. :D Van harkály is, szoktam hallani, tavasszal kifeküdtem a kerítés melletti füves részre és onnan hallgattam a madarakat. Télen meg olyan jó a lábnyomokat követni a hóban... 2009 decemberében 2 órát szórakoztunk ezzel Arcival... egy ilyen pici erdőben. Van egy kisebb része, ami lejtős meg kidőlt ágak vannak, azt régen bicajpályának használtuk párat, jókat lehetett gyorsulni és ugratni, de mára az a korosztály is felnőtt, a pályát pedig visszahódította a természet és a víz is ellepte.
Na, minden esetre mi délután megyünk a karaktertesztre, lehet lesznek képek is, ha engedik. Beszámolót biztos hozok.
(u.i.: a napocska csak annyiban segített, hogy nem fáj az orrom és könnyebben ki tudom fújni... olyan rossz náthásnak lenni... csak Barokk Fesztiválja múljon el, hogy néznék ki abroncsos ruhában taknyosan...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése