2011. szeptember 20., kedd

Döntés

Úgy döntöttem, hogy októberben megpróbálunk eljutni legalább egyszer, de jó lenne kétszer-háromszor, terelni. Sajnos a nagyonközelünkben nincs olyan hely, ahol meg is engednék, hogy a kutya a birkák közelébe menjen (mert birka az van osztálytársaméknál is...), így kénytelenek leszünk Kapuvárig vonatozni. Nem is a tréning miatt mennénk, hanem azért, hogy ne reagálja túl a birkákkal való találkozást, mert nagy valószínűséggel e miatt olyan, amilyen.
Már csak a fizetésemtől függ, hogy összejön-e... elvileg lesz egy csoportvezetésem, egy rendezvényem és egy makifelügyelő melóm, szóval abból még agilityre is futja... Már ha lesz októberben... :S

4 megjegyzés:

  1. Szia,

    Ne haragudj, hogy ilyen közvetlenül betámadok egy kérdéssel, de már egy ideje keresek terelési lehetőséget (ca. 2 hónapja). Van egy kis mudink, Bodza, akivel szeretnénk terelni járni (meg agilityre is majd), és én sem találtam Győr környékén nyájat.

    Ha esetleg megtudnád adni az elérhetőséget, akkor nagyon hálás lennék.

    Ja, nem tudom, számít-e de a Mangóékon keresztül jutottam ide. Velük együtt jártunk kutyaiskolába a másik kutyánkkal, Blueval.

    Üdv,
    gatsy

    VálaszTörlés
  2. Szia! Mint írtam, Kapuváron van borderes ismerős, őt tudod megkérdezni. Itt a honlapja: http://bordernorthwesthungary.hu/index.html
    Régen mi Dénesfára jártunk, onnan eladták a birik nagy részét, így megszűnt a lehetőség.
    Viszont ha találok közelebb helyet, ahol szívesen fogadnak kezdő kutyát is, akkor úgy is írok róla még bejegyzést.

    Remélem segítettem :)
    További szép napot!

    VálaszTörlés
  3. Hi4 Tegnap nem voltam netközelben, szóval ma ráugrom a dologra. aztán majd meglátjuk. Majd szólok, hogy mi a helyzet.

    VálaszTörlés