2011. szeptember 20., kedd

Kutyás-szalonnasütés

Fél kettőkor kezdődött volna a program a Püspök-erdőben, amire mi Arcival kicsit késve értünk ki, mert közben még összetalálkoztunk osztálytársammal és a párjával és azért ki nem hagyhattam, hogy pár percet egy rasztával társalogjak :D

A töltésen találkoztunk Rékával és Kumával, az akita kisasszonnyal, aki egyből játszani akart volna, meg ledominálni Arcust. Kisétáltunk az erdőbe, ahol Roxiék már előpakolva vártak minket. A fiúkat elküldtük fáért... köhöm, nem volt valami jó ötlet. Mire ők egyszer fordultak, addig én háromszor, mindannyiszor ugyanannyi fával, mint ők az egyedülinél. Oké, reggel van, bocsi. :)
Begyújtottunk, amíg leégett a tűz, addig előkészítettük a kaját, meg nyársakat faragtunk. Érdekes, senki sem nyafogott, hogy fára húzzuk rá a húst meg mindent :D
Na, a sütés része volt érdekes, mert az ülőhelyek kicsit távol voltak a tűztől, hát akkor álljunk... de akkor meg a szemednek lett annyi. Legalábbis az én szemem nem bírta a meleget. Hát akkor tegyük be a téglák közé a botokat... Milyen mennyei ötlet! Párszor tűzet fogattam a szalonnával meg a hagymával, de hát istenem... füstös ízvilág.
Kriszti és Zsuzska is kinézett edzés előtt, Mangó nagyszerűen viselkedett. Kumagazdi-Réka is meg volt lepődve, hogy Kumus nem dominál, játszani akar, egy morgás sem volt. Arcus meg kötelező pihenőre volt fogva. Amint elkészült a kaja, persze elengedtem, mert akkor már nem a tűz körül mászkált, hanem a kaja körül. Ezt vegyétek úgy, hogy beült mellém, elkezdett pacsit osztogatni, belekarolni a lábamba, szégyellte magát. Nyárssal együtt kimentünk a házból, kicsit megmozgattam, aztán szegény nem kapott a húsból, csak sajtot a zsebemből :)
Voltak feladatok is ebéd után. Először kutyaöltöztetés, aztán vizes pohárral teli tálcával és persze kutya pórázával a kézben kellett végigmenni egy 10 méteres egyenes szakaszon. A harmadik feladatban ki volt jelölve egy vonal, amíg mehettem, előtte leszórva 5 játék és be kellett hozatnom Arcussal minél többet másfél perc alatt. Hármat sikerült neki, az elsőt egyből észre vettem és hozta, a többinél úgy kellett odatologatnom, mert nem vette őket észre. Egyszer túl jól sikerült a lendületadás és Arcus kikatapultált a tér másik végébe :) Huuh, mi volt még? Három ember leült egy sorba, egyiknél elrejtettek egy játékot, amit meg kellett találnia a kutyáknak. Arcus nem igazán értette meg a játék lényegét, pont ahhoz az emberhez nem ment, akinél volt... Hát kutya odahúz, egyszer rá is nézett, de ennyi... akkor odafordítottam a fejét és már szaladt is volna el az Eliott-plüssel. Volt akadálypálya, egy fatörzsön kellett végigmennie a gazdinak, majd a tűzrakó körüli széknek szolgáló fák között kellett szlalomozni, aztán pad-asztal-pad fel. Itt Arcus kihagyta a második padot, újra az egészet, ezért csúsztunk el. Szaladás a házat megkerülni, és vissza. Roxiék leelőztek minket egy másodperccel :) Volt üvegborogatás, mi a forgással próbálkoztunk. Másra nem emlékszek...
Edzés után kinéztek Dóriék is Niával, Jokerrel és Mavvel. Arcus szépen-gyönyörűen kivégezte a két és fél hónapos pórázát, én a szalonnával együtt átlyukasztottam az ujjam, forró olajjal csöpögtettem le a tenyerem és még egyéb finomságok. Mostanában önveszélyes vagyok. Ja, a versenyt Roxiék nyerték meg, így a főnyeremény megmaradt elvileg jövőre.
Az elején a tűznél azzal szórakoztunk, hogy mikor fogjuk kifüstölni a füves placc másik felén táborozó embereket... 2 óra alatt sikerült kábé. Minket meg valami megijesztett az erdőben. Szedtem a fát, Arcus mellettem ült, valami a közelben meg mászkált és lihegett... (nem Arci volt, annyira szőke még nem vagyok) Rohanás ki, én oda többet nem megyek be.
Nagyon élveztem a napot, fáradtan estünk haza. Köszönjük Roxinak a szervezést!

(képeket még mindig nem enged normálisan hozzáadni, mert nem kicsinyíti össze és nem rakja őket a helyükre... valakinek valami ötlete?)

5 megjegyzés:

  1. Szia, hát mi nagyon sajnáljuk, hogy csak annyi ideig voltunk, kicsit hülyén is jött ki:D de úgy voltam vele, hogy Mangónak sem árt egy kis szocializálódás, egy kis séta idegen terepen, és nem utolsó sorban láthatom élőben még Álmost is:) és hát szinte útba is esett, úgyhogy végülis arra a kb. 10 percre is, de megérte:) Hú, a játékokról aztán meg is feledkeztem, biztos nagyon jó lehetett! Annak meg külön örülök, hogy Mangó végre Arcussal is normálisan viselkedett!

    A képeket illetően: hogy csinálja, és hogy szeretnéd, hogy legyen?:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Remélhetőleg a fegyverszünet majd agilityn is folytatódik :D
    A képekkel az a baj, hogy mióta új a feltöltőrendszere a Bloggernek, azóta nem képes lekicsinyíteni a képeket... bejelölöm, hogy kicsi, de beadja a rendes méretében :/

    VálaszTörlés
  3. Ja, reméljük, bár most legalább már tudjuk, a látszat csal, hogyha Mangó zsörtölődik is, valójában el tudnak lenni egymással:)
    Hmmm, normális esetben én Picasat használok, mert onnan be lehet ágyazni a képet az oldalba, és a feltöltés nekem sokszor megszakadt így bloggeren keresztül, de most próbáltam így is, és nekem rendesen kicsiben tette fel a képeket, úgyhogy passz:(

    VálaszTörlés
  4. Na, közben sikerül megküzdenem ezzel is és még a pórázt is megvarrtam :D

    VálaszTörlés
  5. Örülök,hogy jól éreztétek magatokat,remélem tényleg tetszettek a játékok! :)
    a fődíj igen,várja a következő ilyen összeröffenést.Mi nyertük(hülyén jött ki :D ),de borzasztó szorosan,szóval csak mázlink volt.
    Hű,nem is tudtam,hogy Álmos ilyen híres!Ez jó! :D
    Csinálunk még ilyet,az biztos! :)

    VálaszTörlés