2011. szeptember 12., hétfő

Napi kiakadás

Történt úgy, hogy anya hazajött és elkezdte mondani, hogy valakinek a valakije megszólította a buszon, hogy "Láttam a lányodat múltkor, a kutyával ült fel a buszra." Mindezt fintorogva... Anya mosolyogva bólintott, erre a másik nő folytatta, hogy mégis hova mennek, mert olyan undorító, egyáltalán hogyan veszem én azt, hogy buszra merek ülni a kutyával. Na, itt akart ki a szemem, amikor mesélte.
Mi az, hogy undorító?! B*zdmeg (bocsánat, nagyon kiakadtam...), ha a Volán engedi, akkor ő mit szól bele?! Arcus tisztább jópár embernél, akik ezekkel a busszal szoktak utazni és még be sem fingik, de még izzadtságszaga sincs. Sőt, kutyaszaga sincs perpillanat, mert egyre inkább figyelek erre is a buszozás meg a közösségbe járás miatt.
Az meg már alap, hogy nem pisil-kakil be, de még más emberekhez sem bújik oda, max. ha ismerem az illetőt és meg is engedi, hogy az ölébe tegye a kutya a fejét. Erre is figyelek, ha már valakihez közel húzódik a vékony folyosón, akkor már fordítom is felém vagy megpróbálom behelyezni az ülésem alá/elé.
Na, anya válaszolt, hogy kutyaiskolába járnak. Erre a nő megint elfintorodott... Mos komolyan, Arcus legyen olyan tajparaszt falusi kutya, mint itt a faluban az összes többi? Ha már valaki megközelíti a kerítést, sőőőt, ha már lát valaki az utca sarkán, már ugasson torka veszettéből, ugorjon ki a kerítésen és tépje meg az illetőt? Vagy szökjön folyamatosan és csinálja fel az összes szukát a faluban, esetleg sz*rja tele mások kertjét meg ássa ki a frissen ültetett rózsákat? Pisilje telibe a márkás cipőjét, ugorjon az autója elé, amit aztán az árokba kell vezetnie, hogy ne üsse el? Naaaaa.... ezt szerintem senki sem akarhatja.
Főleg nem én. De ha ő ezt szereti... hát vegyen magának egy cukcsimókus kis német juhásznak kinéző keveréket, ami egész életében a kertben van, majd miután megcsípte a postást, kösse ki másfél méteres láncra az udvar végére a sárba ház nélkül, napokig étlen-szomjan. Én ezt nem teszem meg a saját kutyámmal... máséval sem tenném, sőt, el is venném attól a kutyát, aki ezt csinálja.
Szóval én nagyon kiakadtam most... csak tudjam meg, hogy ki ez, ígérem olyan csúnyán fogok ránézni, hogy soha többé nem veszi szájára a kutyásokat!
U.i.: ha lenne jogsim és autóm, amit el is tudnék tartani, na meg a benzin fizetni, akkor tuti biztos, hogy azzal járnék... Pfffuu, elegem van.

Már várom a tavaszt, hogy megmutassuk mit tudunk és befogja mindenki ebben a retkes faluban a száját! Húzok el innen, amit lehet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése