2011. szeptember 11., vasárnap

Karakterteszt

Ez is megvolt és boldogak vagyunk :D

Háromkor találkoztunk Csillával és Mollyval a vasútnál, ahol felvettek minket és elfuvaroztak a kutyasuliba. Roxiék is megérkeztek nem sokkal később, kutyák elenged. Olyan jót játszottak a sok skótjuhásszal az elején, aztán jött egy agresszív kutyás... kölyökkutya volt. :/ Minden kutyának nekiment, de ők azért vitték oda, ahol a legtöbben voltak, sőt, az apuka még a kisgyerek kezébe is nyomta a kb. 20 kilós -6 hónapos tibeti masztiff (?) pórázát... Épp az alacsony pallón mentünk át, majd mellette el, amikor a kutya nekirontott Arcusnak és meg azt se tudtam, hogy mi van, aztán amikor sikerült közéjük állni, láttam, hogy a kutya a gyereket rángatta maga után, az apuka meg messziről figyeli az eseményeket. Hát mi ez?! Felelőtlenség... Onnantól Arcus pórázon, távol tőle meg egy elég kanos labradortól, mert az meg folyamatosan rámászott, amit Arci nem nem igazán bír és persze, hogy odakap... Kihozták a kutyámból az agresszívet... :/



Aztán körülbelül negyediknek mentünk mi, Arcus már az elején bemutatkozott a bírónak, egyből rávetette magát és csóvált neki ezerrel. Először behívás volt, ráraktunk egy 10 méteres pórázt (még szerencse, mert így tuti bejön, ha nincs rajta, akkor nem xD) Elmentem úgy 5 méterre, aztán tapsolva-ujjongatva hívtam, ő meg csak rohant boldogan csóválva, nyelvével a szemét csapkodva :D Jól megdicsértem, kaptam tőle puszikat is. Második feladat az volt, hogy egy öregnéninek öltözött nő jött oda hozzá, furcsa testtartással és hanggal, közben meg akarta simogatni a nyakát. Arcusnak kellett az esernyője, amit botnak használt, de amúgy csóvált neki is ezerrel meg ment barátkozni. Jött egy nagyobb csoport is, akik körbevették Arcit, ő meg csak állt és csóvált. Aztán egy esernyőt nyitottak ki előtte, már az elején tudtam, hogy baj nem lehet itt, mert itthon egyből rávetette magát az esernyője és elkezdett vele rohangálni. :D Ült szépen mellettem, felemelte a füleit, aztán csóválva ment oda megszaglászni.

Hoztak egy gumilabdát, amit mellette pattogtattak körben, először kellett neki, aztán már csak követte a szemével, de kis aranyosan csóvizott (minek nem?). Jött egy zavaró kutya is, megszaglászta menet közben hátulról, érdeklődött iránta, de ennyi volt. Volt két rizzsel vagy mivel megtöltött fém üveg is, de azt vele már nem csináltatták meg, mert ez elején ő lopta el és elkezdte hozni nekem őket :D
Következő feladat az volt, hogy be kellett mennünk a házba, ahol rendesen be volt rendezve minden, két ember is benn volt. Arcus egyből csúszva ment oda hozzájuk meg körbeszaglászott, egy percnél többet benn sem voltunk, minden tök jól ment. Volt olyan kutya, ami még a lépcsőn sem volt hajlandó felmenni...
Volt olyan is, hogy fém ketrecből kellett kihúznia a zsepin lévő virslidarabokat. Más kutyák benyúltak, páran manccsal húzták ki, Arci megfogta a végét és kirántotta. :D

Aztán jött egy folyosó, ami abból állt, hogy négy székre volt egy suhogós szalag kötve. Szépen átjött láb mellett először, aztán egy gyerekbicajt is eltoltak mellettünk. Először rossz oldalra raktam arcit, így kívül volt és kiugrott, aztán megcseréltem és a bicaj felé volt. Ahogy mellénk ért, odaszagolt és ennyi volt.
Mutattak neki egy zenélős gyerekjátékot, ami kellett neki, aprókat ugrálva ment közelebb a játék fel és ki akarta venni a nő kezéből :D Utána két edényfedőt csaptak össze kétszer, Arcus csak a füleit emelte fel és elkezdett szaglászni. Jött egy elég irritáló hangú síp is, a szokásos reakció. Itt kellett kikötnöm egy fához és elbújnom, hogy ne lásson. A többiek elmondták, hogy először szaglászott, majd keresett engem, amikor eltűntem, utána meg újra a környezetét kezdte el feltérképezni (ezt én is láttam az ajtóból). Elvittek előtte egy zavaró kutyát, kicsit megijedtem, hogy pont a vizslát... tudni kell, hogy elég sokszor ránk támadt a faluban két vizsla és meg is tépték Arcust. Fél is arra menni... meg a vizslákat azóta is furcsán fogadja. Szerencsére ő pont a fa tövét szaglászta, amikor elmentek előttük :D
Visszamentem hozzá, (hopp, keverem a dolgok sorrendjét, szóval nem ez jönne, amit most fogok írni) át kellett mennünk a palló alatt, aztán asztalra fel, amit imád, mert ott szoktunk ülni edzésen :D, kispallón át (előtte mindig leugrott a tetejéről, most szépen megvolt a zónája is xD), aztán egy lefektetett pallódarabon kellett végigvezetni. Egyszer sem lépett le róla!
Az utolsó feladat volt a legijesztőbb. Egy műanyag kuka volt eldöntve, letakarva macskatakaróval, olyannal, ami nekünk is van :), benne zacskóba kötött üres műanyagflakonok, amiket egy zsinórral rántottak ki, mikor mellette sétáltunk el. Arcus egyből meghátrált, elkezdett lapulni, aztán közelebb ment. Kicsit ott maradtunk feloldani, sikerült megszagoltatni vele, meg már közel is ment hozzá.
Amúgy végig a bíró mellett ment, amíg kísért át minket egyik feladatról a másikra, folyton mindenkinek csóvált, már Roxi meg is jegyezte, hogy örökcsóváló a kutyám. El is fáradt agyilag. Csináltunk közös képeket, amíg volt nap. Elkezdtünk szaporítós-paródiát gyártani, hát az nagyon nagy volt! Jó kis fajtákat találtunk ki, Roxi nagyon jól játszotta az igazi nemtörödöm szaporítót.


Hátramentünk gyakorolni is, párszor átugrattam a hátamon Arcit, hogy legyen képünk, de csak olyan lett, ahol nekem a szép nagy fenekem elfoglalja az kép nagyját xD Roxinak adtuk a három kutyát, tök jól nézett ki vele, sőt, ők is szépen sétáltak. Aztán előkerült újra Csilláék tépős játéka, amit elkezdetek hárman tépni, majd csak Álmos és Arcus maradt. Negyed órát téphették kb, de csak a végén jöttünk rá, hogy le kéne fényképezni... Mindketten morogtak, rázták, húzták, nagyon jól néztek ki, szerintem Arci is élvezte, hogy ilyen jót játszhat végre. Szét is tépték, így kaptunk egy kis darabot előle, amit megint csak köszönni tudok Csillának és Mókának, hogy átengedte :D
Fél 8 körül volt az eredményhirdetés, összesen 5 kutya lett kitűnő, köztük hárman mi voltunk :D Huu, Arci kapott dentatixet, meg egy nagy darab marhabőr rágókat, amit most reggel oda is adtam neki és azzal küzd már jó pár órája. Ki is akarta kapni a kezemből, amikor megkaptuk. Csilláék zsinóros labdát kaptak, Roxiék meg rendes lasztit, amit aztán elcseréltek :D Megnéztük a bírálati lapokat is, Arcus mindenre 5 pontot kapott, csak a bátorságra nem a kukás miatt.
Annyira, de annyira büszke vagyok rá! Mondta a bíra, hogy tavasszal is szeretnének ilyet csinálni, menjünk el arra, nézzük meg, hogy mit fejlődött a kutya. Én meg nagy keményen mondtam, hogy mi innen csak lefele tudunk fejlődni :D

Csillának még egyszer köszönet a fuvarért oda és haza is, a játékért is meg csak úgy a képekért :D A szervezőknek meg úgy zakumpak mindenért, jól éreztük magunkat és kiderült, hogy jól ismertem ki a kutyámat, mégsem lusta és félős, amitől féltem :D
Képeket meg nem enged normálisan hozzáadni a Blogger, szóval majd később lesznek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése